Recensie Opvliegers 4 Trossen Los

Recensie Opvliegers 4 Trossen Los

Trossen los met Opvliegers 4! En een zaal vol met opvliegers!

Het is een paar dagen na de première die de dames hadden in Theater De LaMar. Er is geen tijd om daar van na te genieten, de tour is begonnen! Wij zijn vanavond bij de voorstelling in theater Sneek. Een heerlijk theater waar we graag komen. Bij aankomst weten we dat we goed zitten. Het dak kleurt de juiste kleur voor komedie / musical en het ontvangst in de grote foyer is hartelijk en de zeer vriendelijke dames en heren wijzen ons graag de weg in het theater.

We kunnen vrij snel de zaal in, die erg goed gevuld is. Het is de 4e editie van de Opvliegers. De succesvolle comedy van Rick Engelkes Producties gaat dit keer de zee op!

Lampen uit, deuren dicht, Trossen Los!

Recensie Opvliegers 4 Trossen Los

Moniek (Sandra Mattie), Joke (Anouk van Nes) en Shirley (Joanne Telesford) hebben er naar uit gekeken naar deze uniek trip, ze gaan op een cruise! Het wachten is op de diva Lydia. Totdat daar ineens de zus van Lydia, Loes gespeeld door Rian Gerritsen aan boord komt van het immense cruiseschip. Loes moet Lydia vervangen doordat ere meerdere optredens tegelijk was moest Lydia wel haar zus Loes inschakelen. De bedoeling van deze trip is dat alle problemen aan wal blijven. maar daar ontkomen ze niet aan.

De vriendinnen komen nog meer van elkaar te weten en hebben het over de meest uiteenlopende problemen. Zo denkt Joke dat haar man vreemdgaat. Wil Shirley weer gaan daten. En wil Moniek nu na de kinderboeken een boek gaan schrijven voor volwassenen.

Loes is mee op de cruise voor een goed betaalde schnabbel die Lydia voor haar heeft geregeld. Maar na een dag aan wal in Barcelona is iedereen los geslagen! Toppunt voor Loes was wel het uitmaken met haar vriendje Jezus. En uiteraard hebben alle dames last van de fysieke en psychische ongemakken van onder andere de overgang! De belangrijkste avond van de cruise maakt zijn opwachting, Loes moet als Gloria Evans optreden voor de kapitein en dat gaat nou niet echt goed, gelukkig zijn daar de vriendinnen die Loes helpen om het optreden nog enigszins te redden…. nou ja helpen, redden er valt niet veel meer aan te redden 🙂

Al met al brengt deze avond veel lachsalvo’s en houden wij net als de vorige Opvliegers het bijna niet droog. De hele show heeft weer veel herkenbare items en de een nog gevatter dan de andere. Dit afgewisseld met wat leuke liedjes is ook deze 4e Opvliegers een succes in het theater.

Lees meer over de voorstelling Opvliegers 4

Bent u nog niet overtuigd? Dan is deze recensie van Theaterkrant ook een aanrader en leuk om te lezen!

Leuk om de dames en voorstelling ook te volgen op social media