Recensie – Rayen Panday – Fenomeen

Recensie Rayen Panday - Fenomeen

Rayen Panday DE stand-upper van de cabaret!

Vanavond weer een avond cabaret, we gaan naar Rayen Panday hij speelt deze avond in Cultuurcentrum vanBeresteyn in Veendam. We hebben Rayen Panday ook al eens als cover in onze TheaterStadskrant gehad van Drenthe! Het was dus de hoogste tijd voor een avondje Rayen Panday!

Cultuurcentrum vanBeresteyn

Het theater in Veendam is goed te bereiken en zeer gastvrij. In de ruime ontvangsthal kun je rustig zitten maar ook aan de statafels gezellig een drankje doen. In het Cultuurcentrum vanBeresteyn is altijd van alles te doen, het is ook een filmhuis en in het grand café is gezellig toeven voor en na de voorstelling. Het podium bied plaats voor kindervoorstellingen, muziek, cabaret, show, toneel maar ook lezingen daardoor staat de agenda vol in dit theater van activiteiten. Ook de lokale verenigingen komen hier graag!

Recensie – Rayen Panday – Fenomeen

We gingen na een lekker bakje koffie en thee richting de zaal. We kwamen in een smalle zaal deze was goed gevuld, je weet nooit echt wat je moet verwachten van een avond cabaret maar we hebben er net als het hele publiek erg veel zin in!

Rayen staat inmiddels al 10 jaar op het podium en hij kan zich dan ook een echte stand-upper noemen. Het toeval treft, tien jaar geleden won hij in deze provincie ook de een mooie prijs tijdens de Groninger Studenten Cabaret Festival! Rayen voelt zich thuis in Groningen!

De voorstelling ging vooral over wat Rayen zoal had meegemaakt tijdens zijn reizen, relaties, buren, familie maar ook over actuele nieuws items en social-media. Al met al onderwerpen waar cabaretiers graag over uitweiden en veelal waar het publiek zich ook wel in herkent! Iedereen was heel relaxed en daardoor was er een knusse intieme sfeer tijdens zijn show. tijdens de hele show was er veel veel interactie met het publiek, Rayen vroeg het publiek de nodige vragen maar ook als er ineens een reactie kwam uit het publiek ging Rayen er slim op in.

Rayen praat makkelijk en al is er niet echt verhaal, de voorstelling was interessant, grappig en vermakelijk! wij genoten van de voorstelling en het theater!

Bekijk snel de agenda van Rayen Panday en lees alles over de voorstelling Fenomeen.